publicitatea

A studiat luarea deciziilor manageriale și tehnologia informației. Este specializat în utilizarea eficientă și automatizarea IT în afaceri. Oferă antreprenorilor mai multe servicii web - consultanță, creare site-uri web, administrare web și diverse tipuri de optimizări. El este interesat de securitate și inteligență artificială.

Publicitatea în rețeaua de publicitate Google AdWords este considerată cea mai eficientă modalitate de a vă viza anunțurile. Cu campania potrivită, vă puteți crește dramatic veniturile. Pe de altă parte, puteți investi resurse considerabile, iar rezultatele vor fi dezamăgitoare. Să aruncăm o privire la modul în care funcționează și la cât costă un „anunț Google”.

Google AdWords este sistemul complet de publicitate Google. Acest sistem include căutarea Google, partenerii de rețea (persoane care plasează anunțuri pe site-ul lor prin Google AdSense) și YouTube.

INFORMAȚII: AdSense oferă editorului, aplicației mobile sau canalului YouTube venituri din publicitatea din rețeaua AdWords.

Cât de limitat este spațiul publicitar, există o licitație pentru fiecare căutare. Din fericire, aceasta nu este o licitație tipică în care câștigă cea mai mare ofertă. O licitație modificată este utilizată pentru a determina prețul și clasarea anunțurilor individuale.

Formula pentru calcularea clasării anunțurilor constă din două părți:

  • Prețul maxim pe care doriți să îl plătiți pentru cuvântul cheie (în continuare CPC maxim).
  • Calitatea anunțului.

Formula însăși este apoi CPC maxim x calitatea anunțului. Pentru o mai bună înțelegere, oferim următorul exemplu:

Agenți de publicitate CPC maxim Calitatea anunțului Clasarea anunțului
Tu 4 € 10/10 40
Concurentul 1 6 € 6/10 36
Concurent 2 8 € 3/10 27
Concurent 3 12 € 1/10 12

Deși sunteți dispus să plătiți mai puțin pentru anunțul dvs. decât concurenții dvs., anunțul dvs. poate apărea în primul rând. Google a ales această soluție, astfel încât oamenii să poată vedea reclame de calitate și să își folosească serviciile doar în viitor. De aceea, este foarte important să oferiți reclame de cea mai înaltă calitate posibilă. Este necesar să adăugați că plătiți pentru reclamă numai atunci când cineva face clic pe ea cu adevărat.

Ce criterii afectează calitatea publicității Google AdWords?

  • CTR (rata de clic) este rata de clic a anunțului. Acesta este calculat ca raportul dintre clic și anunțul afișat. Acesta este cel mai important indicator al unei bune publicități. Cu cât mai mulți oameni dau clic pe anunț, cu atât mai bine. Utilizatorii fără experiență configurează adesea rapid un anunț și apoi testează pentru a vedea dacă se afișează. E o greșeală. Își reduc CTR-ul, calitatea anunțurilor și apoi trebuie să își mărească suma CPC maximă.
  • Performanța campaniilor anterioare.
  • Structura și conținutul paginii pe care o faceți publicitate.
  • alte.

Costul real pe anunț este calculat pe baza clasamentului de publicitate de sub dvs./calitatea anunțului dvs. + 0,01 €.

În exemplul nostru, aceasta va însemna următoarele:

Agenți de publicitate CPC maxim Calitatea anunțului Clasarea anunțului Prețul actual
Tu 4 € 10/10 40 36/10 + 0,01 = 3,61
Concurentul 1 6 € 6/10 36 27/6 + 0,01 = 4,51
Concurent 2 8 € 3/10 27 12/3 + 0,01 = 4,01
Concurent 3 12 € 1/10 12 reclama nu se va afișa

Costul publicității depinde în cele din urmă de mai mulți factori:

  • Locație,
  • limba,
  • timp,
  • echipament,
  • sezonalitate,
  • concurență,
  • industrie.
  • alte.

Nu există o sumă lunară minimă sau maximă care să fie promovată. Nu este o problemă să faceți publicitate cu o limită zilnică de 5-10 €. Puteți mări sau micșora această limită în orice moment.

Deși configurarea unui anunț nu este foarte dificilă și, după examinarea câtorva instrucțiuni, chiar și un utilizator obișnuit de computer o poate face, este necesar să se facă distincția între anunț și anunț. Ca începător, nu trebuie să cunoașteți câteva sfaturi și trucuri. Acestea vă pot costa sute de euro. De aceea, vă recomandăm să încredințați setarea campaniilor publicitare unor experți. Companiile plătesc pentru astfel de lucrări pe oră de la 30 EUR la 50 EUR fără TVA. Freelanceri au o rată mai mică, 10 € - 30 € fără TVA. Desigur, depinde de amploarea și complexitatea campaniei.

Publicitatea nu este un proces pe termen scurt. Deși poate părea că trebuie doar să difuzați un anunț timp de o lună, nu este. Nu veți obține suficiente date relevante într-o lună. Anunțul trebuie difuzat cel puțin 2-3 luni. Ulterior, se efectuează o revizuire mai mare și ciclul se repetă. După aproximativ o jumătate de an, ar trebui să aveți un anunț optimizat care să ofere rezultate.

Segmente cu cele mai scumpe cuvinte cheie din Slovacia

Diferențele în prețurile cuvintelor cheie sunt bine ilustrate de clasamentul PerformicsB2BGroup Performance Agency, care a comparat costul pe clic mediu (CPC) al căutărilor Google pentru 2016 pentru campaniile fără marcă pe segmente, vizând cuvinte cheie generale care nu includ o marcă client .