crească

Cine ar fi spus în trecut că BMW va folosi tracțiunea integrală pentru modelele M. Dacă nu număr modele mari de SUV, atunci primul este actuala generație M5. Pur și simplu a necesitat creșterea performanței. Și va continua să fie. BMW nu va înceta să crească performanțele modelelor M, nici în viitorul apropiat, nici în cel îndepărtat.

Acțiune

Dacă ne imaginăm acest lucru pentru a compara performanța cu greutatea la bord, numărul s-a îmbunătățit constant în favoarea mașinilor noi. Deci, chiar dacă s-au „îngrășat”, a compensat performanța, îmbunătățind chiar și acest raport.

Markus Flasch, șeful diviziei BMW M, a răspuns la pagina Which Car, dezvăluind că „nu există nimic cu o performanță prea mare, este vorba despre modul în care este reglată și reglată mașina”. Ești de acord?

Nu va exista niciodată o roată față BMW M

  • Miloslav MIHALIK
  • Știri 1 0

BMW M2 CS are exact ceea ce a ratat toată lumea la competiția M2

  • Miloslav MIHALIK
  • Știri 11 6

Potrivit lui Flasch, este vorba despre modul în care încorporați performanța în ansamblu. Nu ar trebui să ne așteptăm la o limitare a performanței, șasiul se va adapta pur și simplu la aceasta. Dar mă întreb unde poate merge. Fizica pur și simplu nu poate fi păcălită.

Va exista și un manual

Flasch a mai dezvăluit că vor oferi în continuare o transmisie manuală și, deși a fost baza în trecut, acum este destinată entuziaștilor. Modelele M3 și M4, precum și noul coupe M2, ar trebui, prin urmare, să utilizeze o transmisie manuală pentru a continua tradiția. Vești destul de bune, dar nu?

Miloslav MIHALIK

- mai multe articole ale autorului
Ascundeți 30 de comentarii

Gabo 07.05.20 07:14

În urmă cu jumătate de an, el susținea că M3 nu putea avea parametri mai mari, deoarece nu există o transmisie manuală care să poată rezolva 650 nm pe termen lung și acum brusc nu există o limită

Pucovnica 07.05.20 08:34

@Gabo Ori suferă de schizofrenie sau și-a dat oarecare bunătate

Gabo 07.05.20 08:47

@Pucovnica În general, am sentimentul că BMW ascunde ceea ce se potrivește afirmației.
În m5 au 600 de cai, ceea ce este un număr decent, dar vorbesc despre asta ca pe ceva extraterestru care nu poate fi îmblânzit, în timp ce în zilele noastre atât de mulți cai dau încet fiecare mașină mai scumpă.

Pucovnica 07.05.20 10:01

@Gabo Încep să copieze Porsche, care a revenit în atmosfere și manuale și, desigur, au avut mult succes și profit. BMW se temea să intre în aceste ape, dar, din moment ce funcționează, l-au reconsiderat. Toți i-au copiat pe X6.

Swen 07.05.20 10:09

@ Pusca Porsche a revenit în atmosferă doar pe 718 Boxster/Cayman, după ce vânzările au scăzut la o treime din numărul inundațiilor după introducerea celor 4 cilindri. 992 Carrera, dar toate au rămas aglomerate (biturbo) și nu cred se va schimba orice.

Swen 07.05.20 09:24

Asta susține BMW . . M4 de astăzi are o tracțiune proastă doar datorită reglării și reglării șasiului . această mașină nu se poate transfera pe șosea sau 430 de cai, sunt curios cum să transfer 500+.

hmm 07.05.20 11:37

@Swen general s55 este acordat foarte prost din fabrică. foarte ascuțite și dificil de controlat performanța și cruzimea.
este corect ca clientul obișnuit să aibă sentimentul „wow” resp. cate lucruri merge:)

Realitatea este că puterea de litru pentru acel motor este jalnică, de obicei poate fi reglată la 550-600k de putere sigură pe o hartă și curba resp. îmbarcarea va fi foarte plăcută și bine dispensabilă


nu trebuie să vorbim despre conducerea pe șosea, fiecare mașină nouă (nu doar un BMW) are geometria greșită. acele mașini au un preț scăzut la limită, cu mult timp în urmă.
dacă o persoană ia m2/3/4 pe circuit și începe să împingă ferăstrăul imediat, pereții laterali exteriori ai anvelopelor au căzut din cauza faptului că mașinile nu au o deviere negativă în față și în spate.
în combinație cu Michelin cup2 sau cu pilotul de supersport care încaltă pe acele mașini, este un dezastru. anvelopele sunt grozave, dar Michelin este cunoscut pentru peretele lateral maxim și geometria proastă și nepotrivită a omului mașinii pentru a conduce mai repede aceste anvelope detonează foarte repede.

Eu însumi am îngropat un set de ps4-uri michelin pe un nou BMW, peretele lateral a fost condus până la jantă și partea interioară a anvelopei ca fiind nouă . după o jumătate de zi pe circuit din cablurile peretelui lateral ieșite în afară.

aceasta este o problemă, nu o performanță prea mare. cu geometrie și șasiu adecvate, nu este o problemă să transferați acei 600 de cai atunci când este reglat în mod normal.

ľuboš 07.05.20 12:23

@hmm Sigur, 600 de cai putere este ușor de transferat:))))))
Un camion care are o suprafață de 10-20 de ori mai mare de anvelope are uneori probleme la transfer, nu un pasager.

Aceste BMW mari nu mai sunt mașini sport.
Numai greu, îndrăzneț, dar mediu pentru consumatori.

hmm 07.05.20 12:33

@ O, Doamne, ești un prost. când trageți camioane, mergeți să vedeți ce anvelope poartă camioane de curse atunci când sunt în slovacă.
aha, am uitat. chat pe internet, îmi pare rău. semislicky de la pirreli. atunci nu există nicio problemă sau performanță de transfer acolo:)

ľuboš 07.05.20 13:00

@hmm Când un tip ca tine se laudă că are 600 de cai putere, că arde cauciuc în jumătate de zi, că mașina are GEOMETRIE MALĂ, nu are un „șasiu adecvat”. Nimic nu este o problemă de acordat. ".

Deci, ce nu faci singur, dar plângi, ce mașină slabă este. )))

Cocos, nu se întâmplă să fii tu agitatorul de internet.
Câți kilometri ai, ADEVĂRAT, în spatele tău.
Nu pe playstation.

Jano_1987 07.05.20 15:10

@hmm Setarea geometriei mașinii se face alchimie. Circuitul trebuie să fie diferit decât pentru drumurile normale. Există chiar și o setare diferită pentru fiecare circuit. În cazul acestor BMW-uri, acestea sunt pregătite să călătorească. Dacă credeți că această setare nu vi se potrivește, atunci ce vă împiedică să o schimbați?

ľuboš 07.05.20 16:40

@ Jano_1987 De ce mă întrebi?
Întrebați-i pe lophas care dorește să seteze geometria pentru fiecare circuit separat. ))))

hmm 07.05.20 16:45

@ ľuboš Urmăresc postările tale foarte stupide aici de multă vreme și poți vedea din ele că ești de asemenea slovacă.
pytas pe kilometru. unde ai vrea să le cunoști?
pe un camion? cam pe jumătate din Europa
într-o mașină obișnuită pe un circuit sau pe șosea?
pe o motocicletă, precum și pe șosea și pe circuit?

Am condus o porțiune decentă pe tot felul de mașini, conducând în circuit atât mașini, cât și motociclete. vizibil nici nu ai încercat o plimbare sportivă, adică. nu știi despre ce vorbești.

Nici nu trebuie să scrieți celelalte comentarii extrem de inteligente. caz pierdut. Bună

ľuboš 07.05.20 17:37

@hmm Internetul se poate descurca cu TOTUL.
și fiarele tale.
Se presupune că conduci pe circuit, poți scrie orice, dar pun pariu că într-un TRAFIC ADEVĂRAT, orice mall de pe Octavia te-ar da afară.

Și poveștile despre CUM setați geometria pentru FIECARE ZI. bine tu rahat.

Jano_1987 08.05.20 06:58

@ ľuboš luboš, îmi pare rău. L-am întrebat, nu știu de ce te-a marcat.

Swen 07.05.20 15:13

@hmm Acest videoclip arată cum se va schimba performanța reală la volanul BMW M4 după ce ați acordat un cal 620.
Diferența este practic neglijabilă . odată ce tracțiunea este urâtă, atunci o altă creștere a puterii și a cruzimii aruncă doar bani pe fereastră.
https://www.youtube.com/watch?v=zoKa_B9-ItU

Jano_1987 07.05.20 16:43

@Swen Swen: Sunt de acord, șasiul trebuie să fie întotdeauna mai bun decât motorul. Este ceva de genul atunci când avem de-a face cu Mercedes A45 AMG vs A35 AMG că diferența este de 100 de cai putere, timpii nu se potrivesc prea mult, diferența. De ce sunt 1500 de cai dacă nu-i pot folosi? Dacă o iau așa, un astfel de Veyron are 1.500 de cai. În urmă cu 30 de ani, o mașină cu o astfel de performanță ar putea conduce de fapt un procent mic de oameni, cu capacitatea de a-și folosi potențialul la cel puțin 50%. Datorită componentelor electronice, chiar și un șofer mediu calificat poate folosi potențialul mașinii la 70-80% după un scurt antrenament pe circuit. Ca amator total, am reușit să conduc un Nissan GTR cu toți asistenții în funcțiune, aproximativ 5 km pe circuit, cu 16 secunde mai rău decât un instructor și am fost pe acel circuit pentru prima dată, doar că instructorul era lângă mine și mi-a spus unde să frânez, cum să ne îndoim etc. Fără electronică, aș pune ceasul în primul rând, dacă nu în primul. A condus timpul fără electronice. Și vorbesc despre aproximativ 500 de cai putere.

Swen 07.05.20 22:02

@ Jano_1987 600 CP + Nu am încercat niciodată . Boxster-ul meu Cu mine 295 CP, performanța pe hârtie poate să nu pară copleșitoare, dar mașina cântărește doar 1250 kg, este destul de captivantă, mai ales de la 3500 rpm în sus . acum ani performanța pe puntea spate mi s-a părut aproape imposibil de gestionat, astăzi este de rutină, aș fi salutat o lovitură mai puternică în scaun . în viraje este o mașină mult mai bună decât sunt șofer, dar pe o linie dreaptă îmi pot imagina că ar trebui să fie cam 400-420 CP . Nu cred că am permis de conducere pentru o mașină mai puternică.
Cine poate îmblânzi noile fiare 650-700 PS, am admirația mea . dar majoritatea celor care spun asta despre ei înșiși doar caută, care pot apăsa pedala până la podea la semafor.

ľuboš 07.05.20 17:39

@Swen Și de ce ești.
ÎN REAL nu puteți folosi o mașină chiar și pentru 50-70%.

Dacă da, înscrie-te la Campionatele Europene, pentru că trebuie să fii deja campionul Slovaciei. )))

Gabo 07.05.20 18:52

@ ľuboš Performanța este siguranță, deoarece performanța este garantată de frâne mai mari, performanța este garantată de un șasiu mai bun, deoarece mașina atinge o viteză mai mare, performanța vă garantează că, atunci când circulați, nu sunteți pe banda stângă timp de 10 secunde, ci doar 3 secunde, puternic mașinile poartă, de obicei, anvelope mai late (cu excepții), ceea ce garantează o tracțiune mai bună într-o curbă
Și tocmai asta este puterea, 1500 de cai sunt inutili, în opinia mea 500-600 de cai pot fi folosiți pe drum, apoi există doar o cale de închisoare. h

ľuboš 07.05.20 19:50

@Gabo:))))))))
Doamne, copii, copii, începe să călărești în sfârșit cu adevărat și nu BLUDY:

Trasee folosite pe drumuri de clasa a III-a Ei îți rup volanul din mână, în ploaie vei fi depășit de K A Z D Y old Golf.

Oh, este păcat să scrii.
Iată cei mai mulți adolescenți.

Gabo 07.05.20 20:14

@ ľuboš Cumpărați anvelope care au un perete lateral XL și văd axa dacă aveți o problemă cu șenile. 235 de anvelope și altele + Peretele lateral XL și cât timp nu știu problema

ľuboš 07.05.20 22:04

@Gabo Coconut, avem 4 km APARTAMENT și sunt vreo 7 CRUZE pe el. Vor fi 10-12 morți în ultimii 15 ani.

Deci, vulgaritatea NETREP .
Nu cred ca ai sofer, mai am si eu 70-80%.

Și nu o să credeți, din cauza șINELOR.

Jano_1987 08.05.20 07:05

@Gabo Gabo: Am avut ocazia să încerc circuitul Catherham cu un motor 2.0 Duratec de la Ford, care a fost introdus în Mondea ca Fiesta ST150. Nu pot să spun că a fost doar un om leneș. Cu o masă de aproximativ 750 kg, chiar și cu un șofer, motorul de 150 de cai putere a măturat decent. Totul depinde foarte mult de greutate. În medie, mașinile moderne sunt cu 200-400 kg mai grele, vorbesc despre mașinile obișnuite.

Gabo 08.05.20 07:25

@ Jano_1987 Da, depinde de greutate, dar nu sunt de acord că mașinile moderne sunt cu 200-400 kg mai grele, de ex. M4 "Greutatea M4 echipată cu transmisie manuală este de 1.572 kg", cu mașina care depășește 1,6 tone, astfel R8 are 1.625 kg etc. Greutatea normală a unui model sportiv este de aproximativ 1600 kg

Aceasta este de aproape 2,5 ori greutatea acelui Caterham fără șofer, deci au nevoie de 2,5 ori mai multă putere pentru o dinamică similară

Jano_1987 08.05.20 13:48

@Gabo Gabo: uită-te doar la greutățile vehiculelor. VW Golf 4 cântărea în jur de 1000-1100 kg cu un motor obișnuit (cu VR6 era mai greu), acum Golf cântărește în jur de 1300-1400 kg. Ibiza se încadrează sub 1000 kg, iar Ibiza actuală în jur de 1100-1200 kg. Și poți merge mai departe. Am comparat mașinile din anii '90. Chiar și așa, până în anul 2000, era destul de obișnuit ca hatchback-urile mici să cântărească până la 1.100 kg, astăzi editorul va fi atent la faptul că ceea ce o mașină ușoară cântărește 1200 kg.

ľuboš 08.05.20 07:30

@ Jano_1987 Dacă trulo, care are nevoie de 600 de cai, pentru că poate merge direct drept, ar sta în niște mașini din anii 80 și 90, care cântăreau 700-1.100 kg și ar merge pe drumurile băieților cu ele, adesea cu panta opusă a drumului, cu profilul drumului, CLASA 1, observ unde în partea de sus - orizontul drumului mergea roțile din față, uneori întreaga mașină în aer, el ar înțelege că caii nu sunt totul.

Așa cum scrieți, GREUTATEA este cel mai mare ucigaș.

ľuboš 08.05.20 08:04

@ ľuboš Răspuns pentru ianuarie 1987, nu înțeleg de ce l-a aruncat pe Gaba.