cumpăr

Este timpul să ne jucăm puțin în noul X6 și să gâdilăm ego-urile tuturor proprietarilor săi. Revista Carscoops mi-a dat un subiect pe această temă, dar aș vrea să-l duc la un nivel superior, mai filosofic. La început, aș dori să-mi cer scuze atât pentru iks-six, cât și pentru proprietarii lor. Nu mă înțelege greșit și discută. În general, oricine dă un nume unei mașini va forma o relație cu aceasta. Într-o zi i-am dat lui X6 numele Gertrude și acum se întâmplă cu ea.

Acțiune

Șolduri largi și fund musculos:)

Adică, am experiență cu prima generație. Nu am călărit încă în nou, dar presupun că va conduce excelent după noul X5. De asemenea, va oferi o doză decentă de lux și premium în interior. Totul este minunat. Cu toate acestea, are mai multe, dar.

În călătoriile noastre, tipul s-a înmulțit destul de semnificativ. Uneori simt că mașina este un mijloc de prezentare violentă a banilor și, eventual, a puterii. De parcă ai vrea un lanț gros de aur la gât și dinți de aur în gură. Psihologic, mașina spune mult mai multe despre toată lumea decât își imaginează majoritatea oamenilor.

Prețul modelului 6 Gran Coupe va juca probabil un rol. Cu toate acestea, lista de prețuri a noului X6 nu este încă disponibilă.

După cum am spus recent în discuția noastră, oamenii au nevoie de o siglă BMW și de o imagine „băiat rău” pe capotă. Dar de ce? Cineva încearcă să-mi explice și poate să mă convingă de ce ar trebui să cumpăr un BMW X6 și nu un serial 6?

La urma urmei, nu trebuie să stau mai sus decât alții. De asemenea, nu rezolv niciun complex. Îndrăznesc să spun că coupe-ul este mai reprezentativ decât X6, așa că demonstrația proprietății nu se termină. De asemenea, este mult mai compact. Îmi place întotdeauna să mă uit când mândrul proprietar al modelului X6 încearcă să-și înghesuie mașina într-un spațiu de parcare îngust într-unul dintre garajele subterane ale centrelor noastre comerciale. Dar nu mă refer la asta ridicol, ci mai degrabă admirativ. L-aș lua.

X6 pur și simplu nu-mi oferă caracteristici de conducere mai bune, mai mult spațiu sau o doză mai mare de reprezentativitate. Înțeleg foarte bine de ce BMW produce această mașină. Cu toate acestea, există argumente logice și practice pentru a-l cumpăra? Cu toate acestea, această problemă nu se referă doar la X6, ci și la fiecare SUV și colab. Vă rog să discutați.

Este o prostie (62%)

315 de persoane au răspuns

Șolduri largi și fund musculos:)

Adică, am experiență cu prima generație. Nu am călărit încă în nou, dar presupun că va conduce excelent după noul X5. De asemenea, va oferi o doză decentă de lux și premium în interior. Totul este minunat. Cu toate acestea, are mai multe, dar.

În călătoriile noastre, tipul s-a înmulțit destul de semnificativ. Uneori simt că mașina este un mijloc de prezentare violentă a banilor și, eventual, a puterii. De parcă ai vrea un lanț gros de aur la gât și dinți de aur în gură. Psihologic, mașina spune mult mai multe despre toată lumea decât își imaginează majoritatea oamenilor.

Prețul modelului 6 Gran Coupe va juca probabil un rol. Cu toate acestea, lista de prețuri a noului X6 nu este încă disponibilă.

Așa cum am spus recent în discuția noastră, oamenii au nevoie de un logo BMW și de o imagine „băiat rău” pe capotă. Dar de ce? Cineva încearcă să-mi explice și poate să mă convingă de ce ar trebui să cumpăr un BMW X6 și nu un serial 6?

La urma urmei, nu trebuie să stau mai sus decât alții. De asemenea, nu rezolv niciun complex. Îndrăznesc să spun că coupe-ul este mai reprezentativ decât X6, așa că demonstrația proprietății nu se termină. De asemenea, este mult mai compact. Îmi place întotdeauna să mă uit când mândrul proprietar al modelului X6 încearcă să-și înghesuie mașina într-un loc de parcare îngust într-unul dintre garajele subterane ale centrelor noastre comerciale. Dar nu mă refer la asta ridicol, ci mai degrabă admirativ. L-aș lua.

X6 pur și simplu nu-mi oferă caracteristici de conducere mai bune, mai mult spațiu sau o doză mai mare de reprezentativitate. Înțeleg foarte bine de ce BMW produce această mașină. Cu toate acestea, există argumente logice și practice pentru a-l cumpăra? Cu toate acestea, această problemă nu se referă doar la X6, ci și la fiecare SUV și colab. Vă rog să discutați.

Este o prostie (62%)

315 de persoane au răspuns

Martin MAJERNÍČEK

- mai multe articole ale autorului
Ascunde 60 de comentarii

eretic 19.06.14 10:23

Personal, văd un avantaj practic peste 6 ani doar la o înălțime strălucitoare, care va fi apreciată de oamenii care au o cabană undeva lângă lac sau la munte. Apoi, doar că cineva îi place ca întreg, mare, puternic ridicat, dinamic.

Papitto 20.06.14 00:40

@heretik Haha, aș vrea să văd un proprietar căruia nu i-ar fi frică de X6-ul său că va avea o zgârietură din natură.

eretic 20.06.14 10:53

@Papitto Cunosc un băiat care are o casă lângă lac, drumul este pietrar și pe o mașină normală este cineva care să usuce șasiul. Are un Porsche Cayenne și a prins șasiul de câte ori.

Kicko 19.06.14 10:44

Înălțime ușoară, pasabilitate pe teren ușor și zăpadă, valiză ceva mai mare, aspect mai musculos.

Aș lua 6 din perechea X6/6, dar din perechea X5/5 iau X5.

Papitto 20.06.14 00:42

@Kicko Poate că există un randament puțin mai bun, dar valiza? Bine, portbagajul poate fi în continuare da, dar spațiul interior are un aspect mult mai rău pentru orice SUV, deoarece acestea sunt mai mari, mai grele și încă oferă doar 4 sau 5 locuri.

Kicko 25.06.14 17:38

@Papitto Poate ar fi o întrebare mai bună. de ce cineva cumpără X6 și nu X5.

Miro 19.06.14 11:07

L-aș compara cu oamenii, cineva se îmbracă elegant (7 rânduri), cineva sport (cupe) și cineva sport-elegant și X6 este un amestec de asta. în mod clar că managerul nu va merge în quad-ul din spatele clientului în X6, ci în curând în Gran coupe, A8.
Întrebarea de ce să cumperi un X6 nu ți se va întâmpla dacă ai locui în afara orașului și ai fi „bazat pe sport”. Încarc fabulele bagajelor și duc x6 la munte. Am nevoie de acoperire daco? nicio problemă în aruncarea unei remorci. conectați-l pentru un 7-microfon mulțumesc, dar nu știu, nu știu, dar ca o fotografie pe FB bine: D

doar tuturor le place ceva diferit și folosește mașina diferit, există și oameni în lume cărora le place fabia.: D

Shanislav 19.06.14 11:12

@Miro NU, pur și simplu nu ai încărcat atât de mult în X6, următorul loc din spate este slab, pentru o mașină atât de mare. Din punct de vedere practic, X5 este fără echivoc, la fel și portbagajul și rulota. X6 este doar despre imagine și ego.

Grumper 19.06.14 23:28

@Miro, cu excepția faptului că X6 nu este nici o mașină sport, nici elegantă: D, adică dacă rămânem cu BMW, de exemplu un coupe de 6ka

Dominik1 19.06.14 13:28

Nu pot să înțeleg la ce se gândește el între X5 și X6. Jack X5 este mai mare, mai ieftin (deci costă cam la fel) și imaginea unui „băiat rău” cu siguranță nu va fi pierdută de o anumită persoană. Sigla BMW este, de asemenea, pe capotă, iar caracteristicile de conducere sunt la fel de 99,9%, deci nu este nimic cu care să te distrezi:)

Biest 19.06.14 23:05

@ Dominik1 nu au aceleași caracteristici de conducere. X6 este un pic „mai sportiv” după părerea mea .

elpato 20.06.14 04:18

@Cel mai bun în funcție de dvs. sau este vorba despre informații verificate ?

Dominik1 20.06.14 18:52

@Biest Să spunem că este puțin mai sportiv, dar unde va fi folosită mica diferență în „sport” de potențialul său proprietar? S-ar putea să vedeți o mică diferență undeva pe circuit, dar 99,9% dintre proprietari nu vor duce niciodată aceste mașini acolo pentru că nu au ce căuta (adică dacă nu au mașina în cauză în versiunea M, dar aceasta este o capitolul inutilității în sine). Și atunci când înconjoară autostrada, cu siguranță nu există nicio diferență. Și principalul lucru de reținut este că aceste mașini sunt construite pe același șasiu, doar pe ele este montată o caroserie diferită. Și personal, cred că dacă cineva l-ar pune într-una dintre mașini fără să știe dacă este X5 sau X6, nu ai putea spune în care stai:)

Johny 19.06.14 14:39

Întrebarea este și de ce nu, ca o a doua mașină pentru familie pentru o soție în oraș? Nu văd niciun motiv pentru care nu, doar imaginea a ceea ce a fost stricat de găini, căutători de aur și licurici pe autostrăzi, altfel mașina în paradă, deși nu mai este efectul wauh ca atunci când au făcut-o și a fost o noutate. Acum aș aștepta în curând competiția de la Mercedes, și pare incredibil.

Alexandru 19.06.14 19:38

@Johny x6 pentru soție în oraș. Știi, subminezi valoarea declarației tale.

Michal Č. 19.06.14 22:51

@Johny Johny. pentru o soție în oraș? vorbesti serios?

MartinMT 19.06.14 23:40

@Michal de ce nu ar trebui să spună asta serios, vecinul meu are, printre altele, X6 și soția lui merge pe el, pentru că se știe în general că eu vreau mereu femei și tot ceea ce este „la modă”: D

X6 este X5 după liposucție, după părerea mea, cred că „cross SUV and coupe” este un cal total, această mașină nu are niciun sens poate de aceea este atât de populară, personal nu văd niciun motiv pentru care aș dori sau ar trebui să cumpăr mașina, poate dacă ar fi trebuit să-mi schimb părerea: D (nu s-a schimbat)

Grumper 19.06.14 23:30

@Johny, poate că nu vrei ca oamenii să-ți clasifice soția, după cum pretinzi, printre găini, căutători de aur și paznici de autostradă: D

Feri 19.06.14 14:53

Când un porc tânăr și un metru de porumb încap în portbagaj, îl iau!

X6 19.06.14 18:49

Oamenii pur și simplu nu se bucură de utilitate și majoritatea clienților nu doresc doar o altă versiune mai nouă a mașinii pe care o au deja acasă. Modelul X6 se află în segmentul SUV tradițional ca intermediar pentru toate convectoarele și
BMW a lovit negru cu mii de manageri care au fost enervați de modelele clasice. Mașina este atât de lipsită de sens încât au fost nevoiți chiar să-și inventeze propriul segment SAS. X6 ar trebui să fie o evadare din realitate. X6 trebuie să prezinte antipatie față de box. X6 trebuie să-și caracterizeze proprietarul. La crearea acelei mașini, toate practicile au fost puse deoparte și a rămas doar un model de prostii, care a fost să reînvie conceptul stabilit de mașini. Nu este deloc interesat dacă are sau nu caracteristici off-road. Nu-i pasă deloc dacă am suficient spațiu pe locurile din spate. Singurul lucru pe care trebuie să-l prezint este diferența. Și tocmai despre asta este vorba despre această mașină.

olso112 19.06.14 19:10

@ X6 această mașină este literalmente vulgară și se referă la toată lumea, o am și mă scoți din drum, în timp ce în cartierul uscat obraznic, concentrarea se prinde doar pe linii drepte

Alexandru 19.06.14 19:40

@ X6 exact, vreau să fiu diferit, așa că voi cumpăra ceva ce voi avea încă 100000 de oameni diferiți fuuuuuha vom fi uuuuuplne diferiți . diferiți aceiași ?

Michal Č. 19.06.14 23:01

@ X6 "X6 ar trebui să prezinte antipatie față de box". nu este nimic mai încapsulat decât proprietarul X6. „Singurul lucru pe care trebuie să-l prezint este diferența”. Sunt de acord cu asta, pentru că cel care are X6 este diferit în principal pentru că nu este interesat de mașini și nu are nicio imaginație.

G A J D Y 19.06.14 19:19

Aș alege între 6/x6 sigur x6. Îmi place doar combinația de SUV și coupe. De asemenea, îl pot duce pe un teren mai ușor, unde nu aș avea o imagine de ansamblu mai bună pe drum cu modelul 6 și o valiză mai practică și în ceea ce privește parcarea, așa că x6 este mai scurt comparativ cu 6 gc și cu aproximativ 10 cm mai lat, deci nu este nicio diferență. iar dacă ar fi să aleg între x5 x6 atunci aș lua x6. Dar dacă aș fi mai mare și aș avea o familie, aș lua probabil x5.

rewenton 25.06.14 10:51

@G A J D Y Îndrăznesc să nu fiu de acord cu tine, pentru mine coupe-ul off-road este o somarină ca apa într-un coș. Nimeni cu o astfel de mașină nu merge la circuit pentru a „ranga”, portbagajul este ceva mai mare decât în ​​TT-ul nostru, complet din preț, dar așa cum am spus, respect că îți place și dgdg (probabil din cuvântul degén ca degenerat) ai una dintre puținele pe care ai îndrăznit să le pui o fotografie aici și să nu te ascunzi în spatele anonimatului. Deci pentru mine ești un tip

xcvxcv 25.06.14 21:27

@rewenton și tu unde ai o fotografie, erou?

dgdg 19.06.14 20:10

când gadzo ras în pantaloni de trening cu un lanț gros pe gât și un pit bull pe lesă, spune că este cea mai populară sau mașină din lume, atunci nici măcar nu mă mir că arată așa pe drum . drumuri cu excepția

G A J D Y 19.06.14 20:48

@dgdg dgdg Cu aceste cuvinte, doar tu ești aici. În primul rând, este un Doberman și, în al doilea rând, este treaba mea personală, ce fel de păr am în cap și dacă judeci o persoană în consecință, ești o persoană foarte limitată.

dgdg 19.06.14 21:03

@G A J D Y Nu te-am referit nicăieri:) îmi pare rău când a sunat așa. trebuia să fie în general, doar din cauza câinelui, pentru că este clar că nu este un pitbull

Socrate 19.06.14 20:10

Personal, nu prea mă țin de mania SUV-ului. Nu am avut încă onoarea de a cunoaște X-6 în persoană (în general, nu am prea multă experiență cu BMW, așa că voi scrie mai general). Recent am avut ocazia să conduc prin Praga pe un Ford Edge, ceva mai devreme am avut ocazia să parcurg câțiva km cu Volvo XC90 și VW Touareg. În afară de prezentarea Ego-ului menționat în articol (cu care nu mă deranjez), gardă la sol mai bună și siguranță relativ mai mare a echipajului (acesta este un argument al unui prieten care călărește un SUV), acest segment nu-mi oferă prea multe ispititor. La mașini, îmi place dinamismul și ușurința operării (cu care o mașină mare și grea nu se identifică prea mult), menținând în același timp consumul și costurile de funcționare rezonabile. Cu alte cuvinte, aș prefera să am un sedan mai rapid, sau HB care să se potrivească bine în viraje și consumul nu mă strică decât un SUV mare și înalt.
În ceea ce privește terenul și zăpada. Locuiesc în partea de nord a Slovaciei, iau o mașină la cabana ici și colo și chiar și casa noastră este pe o pantă. dar în ultimii ani a existat o situație în care problema trecerii a fost cu adevărat minimă. și din cauza acelor puține situații care alimentează tot timpul un SUV mi se pare inutilă.

sirdo 19.06.14 20:18

G A J D Y 19.06.14 20:54

@sirdo Ei bine, din nou videoclipul poate fi făcut, dar aici npr o face bine https://www.youtube.com/watch?v=Pcb_jLFWVc4

marossek 20.06.14 13:54

@G A J D Y Exact, dintr-un astfel de videoclip din top gear, un copil de școală elementară poate lua doar un exemplu. Cred că are și X6, deși nu aveam experiență cu X6.

Juraj Kolnik 19.06.14 20:52

Aș evalua această problemă X6 vs 6 gc după cum urmează: atunci când (X6) o iubești nu este nimic de rezolvat. Poți să iubești mașina sau să urăști orice dintre cele două. I-am considerat și prostia până când m-am mutat.